02-01-2011

Goede voornemens enzo

Oudjaarsdag poetsten we ons huis van top tot teen en vanochtend rolde ik zo uit bed m'n hardloopschoenen in!
Dat dus, over goede voornemens gesproken! Beide geen hobby van me, dus het wordt zwaaaaaaaaar!!! Maar iedere avond iets opruimen/schoonmaken en 1 x per week hardlopen, is niet echt over the top, zou moeten lukken dus!

Nu het huis zo heerlijk was opgeruimd, was er weer plenty plek voor nieuwe spullen ;) Na het hardlopen, zijn we dus lekker gaan woonwinkelen!

Helemaal blij ben ik met dit schattige geitevacht krukje:
Ed was in eerste instantie iets minder enthousiast... probeerde zelfs iets in de trant van dat ik geen vlees eet en wel een geitevacht krukje wilde... huhu, leuk gebrobeerd ;)
Inmiddels heeft ie het krukje wel gebombardeerd tot spelcomputer-krukje!

En dit hoekje in de keuken moet nog even gezellig af worden gemaakt, maar met deze nieuwe lampenkap is het begin er in ieder geval!


Verder maakte ik de kussenhoes af, ik ben er echt blij mee, ik vind de stofjes zo leuk bij elkaar! ik wil er ook nog een plaid bij maken!


En nu wordt het spannend, want morgen begin ik aan m'n eerste kledingstuk! Een rok, ik heb een patroon van de Knipmode gekocht en prachtige blauwe stof! En ik neem er rustig de tijd voor, want ik heb heerlijk nog een paar dagen vakantieeeeeeeeeeeee!!!!!

P.S. Made by Sil

Geen opmerkingen:

Een reactie posten