16-01-2011

Memobord

Wat een heerlijk dagje vandaag, fijn om de zon weer eens te zien!

Lekker even naar buiten geweest en ook nog tijd gehad om achter de naaimachien te kruipen. Ben bezig met een kadootje voor een verjaardag, dus daar kan ik nog niets van laten zien!

Maar ik heb nog meer gedaan! Niet alleen kussens zijn heel handig om je huis op te fleuren, memoborden zijn dat ook! Door dat lekkere zonnetje, kreeg ik zin in een fleurig memobord:

Hij is helaas nog niet af, maar m'n nietpistool liet me in de steek... Zodra ik weet hoe ik er nieuwe nietjes in krijg, voeg ik nog een paar lintjes toe.

Als je nog nooit een memobord hebt gemaakt, dan moet je dat echt eens doen! Het is te simpel en het is zo leuk dat je een basis hebt, waar je iedere keer een andere draai aan kunt geven. Je kunt de lintjes wisselen, mooie foto's toevoegen of mooie kaarten. En je kunt 'm natuurlijk ook gebruiken voor praktische dingen zoals het kaartje met je volgende tandartsafspraak!

De basis is een extra dik canvas van 30 x30. Hierop zit vulling geplakt, om een nog wat meer body te geven. Vervolgens de stof erop spannen en vastnieten, of met punaises strakspannen en vervolgens versieren maar!

P.S. Made by Sil

Geen opmerkingen:

Een reactie posten