30-12-2010

Nog steeds vakantie!

Heerlijk, vakantie!! Lekker doen waar je zin in hebt!
Dinsdag zijn we naar Alkmaar gegaan, leek ons toch wat gezelliger dan Amstelveen. Ondanks dat Amstelveen een heel groot overdekt winkelcentrum heeft, wat ook wel fijn is met die kou ;) Maar Alkmaar was idd erg gezellig, met leuke zijstraatjes en gezellige cafeetjes! Geen kleren gekocht, maar wel een nieuwe verslaving erbij. Ik had serieus nog vvv-bonnen van vorig jaar! Die heb ik eindelijk gebruikt, en wel om een leren Pandora armband te kopen. En van nog bewaard verjaardagsgeld nog een bedel. Nu heb ik dus twee bedels, dat is veeeeel te weinig; nieuwe verslaving is geboren! Gelukkig adviseren ze om aan de leren armband max 9 bedels te hangen, dat is nog te overzien ;) Dit is 'm dan:

Op naar de 9 bedels!

Vandaag hebben we van Voorschoten naar Wassenaar gewandeld. Het was prachtig, een groot stuk stapten we door de sneeuw. Zo mooi! En inderdaad, jajaja mensen die me terecht wezen over het beu zijn van de sneeuw, het heeft zo zijn charme ;)
Tot op zekere hoogte, zo stapten we in Wassenaar spontaan op de bus naar Den Haag, genoeg gewandeld! In Den Haag aten we een hapje en we stapten op de trein terug naar Voorschoten, een heerlijke dag!

Niet zo veel achter de naaimachine gezeten de afgelopen dagen, dat is wel jammer. De stroken zitten wel al aan elkaar, de helft van het kussen is dus af:

Er komt nog een strookje gekleurd langs de zijkant en dan kan ik het achterpand eraan zetten!

En morgen is het alweer 31 december! Ik wens iedereen een heel gezellig uiteinde en natuurlijk een fantastisch 2011!
Bedankt voor je bezoekjes aan m'n blog, gezellig als je in het nieuwe jaar ook langs blijft komen!

Nu ga ik nog ff naar de site van Pandora, waar ik virtueel alvast 9 bedels aan m'n armband kan hangen ;)

P.S. Made by Sil

Geen opmerkingen:

Een reactie posten