23-01-2011

Brocante

Heb deze week hard gewerkt aan het kadootje voor m'n bijna jarige vriendin!
Best lastig hoor, ik geef niet zo vaak iets zelfgemaakts weg; ben altijd bang dat mensen het een schraal kadootje vinden, stom he? Maar dat komt omdat je toch ziet dat het zelfgemaakt is. Ik hoop maar dat kadokrijgers dat nou juist de charme vinden! Zodra ik het kadootje heb gegeven volgen natuurlijk de foto's, dan kun je het zelf beoordelen ;)

Ben nog gestart aan een tas; ook een verrassing!
Wat ik wel al kan laten zien is dat ik lekker aan het knippen ben geweest. Allerlei kleine stukjes om te eindigen als een paar vrolijke knisperdoekjes:
Tja, je ziet er niet veel van af, maar het is wel leuk om te doen! Lekker met mooie stofjes tutten om te kijken wat een leuke combi oplevert!

Verder zijn we vandaag naar 1 van m'n favo brocante winkels geweest; Vroeger en Toen:

Heerlijk kijken, en stiekum een beetje aanraken ;) We zijn op zoek naar nieuwe eetkamerstoelen. Bij Vroeger en Toen kun je houten stoelen laten bekleden met een zelf uitgekozen stof, een postzak bijv! Ik moet er nog even over nadenken, maar ik vind het wel een superleuk idee!

Nu snel Boer zoekt vrouw kijken! Fijne week!!

P.S. Made by Sil

Geen opmerkingen:

Een reactie posten