30-01-2011

Fijne stofjes

Jakkes, een stressie periode op m'n werk en dit heeft een verlammend effect op m'n creativiteit, bummer.... Maar wat is altijd fijn: kopen!! Dus kocht ik vorige week tijdens de Ladies night bij Marutska een paar hele fijne stofjes.
Hoe vind je m'n ik-kan-niet-kiezen-truc: koop gewoon een paar stofjes in dezelfde kleur! Hoe slim is dat?!
Zou ik nu eindelijk het kadootje voor m'n jarige vriendin kunnen laten zien, is ze geveld door de griep en heeft ze helaas haar feestje af moeten zeggen. Dat vond ik zo sneu voor haar, dat ze eerdaags een deel van m'n kado in de brievenbus zal vinden! De rest natuurlijk in ruil voor een flink stuk taart ;)

Afgelopen woensdag ben ik gestart met yoga! Ik kan natuurlijk niet zomaar pikken dat die stress de overhand krijgt!! Yoga rules!! Binnenkort snel meer om te showen dus!!

P.S. Made by Sil

Geen opmerkingen:

Een reactie posten