06-12-2010

Uiltjestas

Ken je dat, dat je aan een monsterproject bezig bent en dat het opeens af MOET??? Dat had ik van het weekend met m'n uiltjestas! Ik werkte er steeds een uurtje of 2 achter elkaar aan, en het schoot me gewoon niet genoeg op. Zaterdag werkte ik er daarom tot na middernacht aan, en het eerste dat ik zondagochtend deed was achter de naaimachien kruipen! En ja, hoor, hij was precies op tijd klaar om op pakjesavond mee te pronken!! (Een hele gezellig pakjesavond trouwens!)

Als basis gebruikte ik een patroon van Amy Butler maar omdat ik dit wat te groot vond, versleutelde ik het patroon naar bijna onherkenbaar ;)

De uitleg was in het Engels en af en toe had ik het best moeilijk. Vandaar dat het ook zo'n monsterproject was. Vertalen naar het Nederlands en vertalen naar wat ik in godsnaam moest doen, kostte bijna net zo veel tijd als het maken zelf, hahahaaa! Zat ik te denken en te denken, maar er gebeurde niks. Belangrijkste les voor mezelf was wel: gewoon doen!! Duh! Maar nu is ie af, dus wat maakt het nog uit he!

Hij hing voor de foto natuurlijk even aan de kast:

Maar hij ging vandaag ook mee naar het werk, waar ik trots ook nog een fotootje maakte:

Zo fijn dat ik nu weer aan iets nieuws kan beginnen!! Maar even niks is ook wel lekker, voor een dag of 2!

P.S. Made by Sil

Geen opmerkingen:

Een reactie posten