27-12-2010

Vakantie

Ik hoop dat je ook fijne kerstdagen hebt gehad!
Een witte kerst (even vergeten dat ik die sneeuw eigenlijk al lang beu ben) met mensen om ons heen van wie we houden en natuurlijk veeeeeeel en lekker eten en kadootjes; het was bij ons echt een heerlijk kerstfeest!
En nu lekker even vakantie.

Voor kerst maakte ik voor m'n tante een mandje met kerstversiering voor in de boom (sorry voor de kwaliteit van de foto):

Om de boom een beetje vol te krijgen weet ik de komende feest- en verjaardagen een kadootje voor haar ;)

Maar voorlopig ben ik nog even bezig met maar weer een kussenhoes. Morgen ga ik deze strookjes aan elkaar zetten, 't ziet er nu al vrolijk uit!

En shoppen, morgen gaan we hopelijk flink scoren in de uitverkoop in Amstelveen!!

P.S. Made by Sil

Geen opmerkingen:

Een reactie posten