03-10-2010

Zonnige sunday market

Voor de foto heb ik deze krans even aan m'n kastdeur gehangen. Eventjes maar, het is nl een kadootje!


Ik deed mee aan Maria's (Marutska) PIF (pay it forward), maar speelde een beetje vals, ai! Ik deed nl zelf geen oproep op m'n blog om de PIF voort te zetten. Ik zag de bui al hangen, dat ik met 4 kadootjes in januari nog niet klaar zou zijn. Ik maakte dus alleen voor Maria een PIF kadootje.

Vandaag stond ze samen met haar zus Jellie van de Quiltkoffer op de Sunday market, mooie gelegenheid om naar Amsterdam te rijden en de krans persoonlijk te geven. Het is zo leuk om bloggers die je volgt live te ontmoeten! En niet te vergeten die uberschattige Puk!

Wat dacht je, natuurlijk kocht ik nog wat yummie stofjes!

Het zijn bijna allemaal Amy Butler stofjes en 3 zijn flanel, echt zo heerlijk zacht!!

P.S. Made by Sil

2 opmerkingen:

  1. Hoi Silvana, Ik en Marie (als ik zo vrij mag wezen om namens haar te spreken) vonden het allebei erg leuk om met je gesproken te hebben! Succes met je mooie lapjes.
    Hartelijke groeten van Jellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie krans en wat een gave stofjes heb je gekocht. Super :)

    gr Alette

    BeantwoordenVerwijderen