26-09-2010

Notitieboekje

Ik voel me al helemaal thuis op m'n nieuwe werk, maar eigenlijk is 4 maanden nog heel vers! Hopelijk wordt het harde werken morgen tijdens m'n 1e evaluatiegesprek beloond met een overload aan complimenten ;)
Met mijn slechte geheugen leek het me wel handig om een notitieboekje te maken om al die lovende woorden in vast te leggen:

Aan de binnenkant van de kaftjes zit het Pip papier uit de Flow, de notitieblaadjes komen uit een notitieboekje van de Hema en de boekenlegger is uit m'n oude Pip agenda. Op de voorkant Sassafras scrappapier:

Krijg gelijk zin om er een leuke pen bij te kopen, krijg er echt zo'n weer-naar-school gevoel van!


P.S. Made by Sil

1 opmerking:

  1. Via, via kom ik op je blog terecht. Je maakt ontzettend leuke dingen. En dit boekje is echt helemaal TOP!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen