31-10-2010

Pay it forward kadootje

M'n geduld werd aardig op de proef gesteld, hahaha, omdat Maria me op haar blog Marutska lekker zat te maken en ik steeds nieuwsgieriger werd! Maar het wachten is beloond, van de week bracht de postbode het pakje met de PIF van Maria: een prachtige gehaakte tas! Er zat een lief briefje bij waarin Maria zich oa afvroeg of ik de kleur mooi zou vinden.
En of ik de kleur mooi vind! De tas past ook nog eens prima bij mijn laarzen!
Hartstikke bedankt voor deze prachtige tas Maria!!

Het blog van Maria is niet het enige blog dat ik regelmatig bezoek. Elke week zit ik wel een avondje te surfen van blog naar blog. Maar zelf ben ik meer een lezer, dan dat ik overal berichtjes plaats. Vandaar dat ik ook dacht, laat mensen maar lekker lezen op m'n blog! Als iemand iets kwijt wil, stuur me gezellig een mailtje. Voel je niet verplicht om een reactie achter te laten. Dus ik zette de berichtjes uit. Prompt kreeg ik van de week een heel lief mailtje waarin een lieve lezeres schreef dit jammer te vinden. Twijfel, twijfel. Ik denk er nog even over na...

P.S. Made by Sil

Geen opmerkingen:

Een reactie posten