24-10-2010

Vier dagen feest!

Donderdag was het mijn verjaardag en dat feest duurde maar liefst 4 dagen!
Donderdag en vrijdag relaxten Ed en ik in het Sanodome.
Ed kreeg een heerlijke massage en mijn handen werden flink verwend. Niet alleen hield ik daar poezelige handjes aan over, ze gaf me ook nog allemaal tips voor leuke restaurantjes in Nijmegen! 's Avonds hup de stad in dus, waar we (hoe fijn; koopavond) gelijk 1 van mijn geweldige kadoos haalden, tadaaaaaaaaa:

I love it! En ik maakte er gelijk een hoesje voor zoals je ziet!
Vrijdagochtend eerst nog even gebadderd in het Sanadome en daarna lekker geshopt in Nijmegen.

Zaterdag was ik bij een vriendin in Oudewater, waar ik getrakteerd werd op een heerlijke lunch (je ziet het niet zo goed, maar het is een zalige tonijnsalade):


Terug bij haar thuis, kon ik het niet laten om foto's te maken van haar stylish huis. En stiekum was ik ook trots om het memobord te zien hangen dat ik voor haar verjaardag maakte ;)


En vandaag kwam mijn familie langs voor een stukje taart! We bakten voor het eerst een cheesecake en gelukkig was hij heerlijk!

Voor de zekerheid bakten we ook een cake met appel en muffins met rum en bitterkoekjes, mmmmmm!!

En nu zit ik heerlijk op de bank en ga ik zo nog even nagenieten met een stukje cheesecake, met op de achtergrond de cd van Nick en Simon, want hoera die kreeg ik ook! En een schitterend (echt wauw!) horloge van Ed, en nog veel meer, maar ik ben nu te lui om foto's te maken ;)
Het is heerlijk om 36 te zijn!!
(ok, dat gaat wel een beetje ver ;) Maar het was in ieder geval echt een feest!)

P.S. Made by Sil

Geen opmerkingen:

Een reactie posten