21-11-2010

Tas in uitvoering

Deze week is echt omgevlogen! Deze zondag geen enkele creatie om te showen, zo snel ging de week voorbij! Ik had wel lekker mijn vrije dag woensdag, maar die werd opgeslokt door te hardlopen, naar de kapper te gaan en met een vriendinnetje warme choco met slagroom te drinken! Ook allemaal heel fijn, en ook m'n zaterdag was vol fijne dingen, maar er kwam geen naaimachien aan te pas. Vanochtend begon ik dan eindelijk aan een nieuwe tas (daar krijg ik dus echt geen genoeg van). Ik kocht die schattige stoere uiltjes stof bij Noeks, een heel ander soort stof dan ik normaal gebruik, ik ben dan ook erg benieuwd naar het eindresultaat. Maar dat zal gezien mijn tempo nog wel even duren, hahahaa! Ik maakte vanochtend de schouderband, de binnenkant met een rits en met een vakje voor zonnebril of mobiel.

Nu snel verder met 3 meter biaisband!

P.S. Made by Sil

Geen opmerkingen:

Een reactie posten