14-11-2010

Op stap geweest

Van de week was ik voor het eerst in zo'n 80 jaar in m'n eentje op stap, met hotelovernachting en al, best spannend! Ik had nl een hele stoere training! Neeee, ik ben niet na m'n evaluatiegesprek acuut op training gestuurd, hahaha! M'n gesprek was gelukkig heel positief, de training is meer de kers op de taart. En in december is het vervolg, ik heb er nu al zin in! Het gaat over leidinggeven; over jezelf als leidinggevende, hoe je een moeilijk gesprek kunt voeren, over coachen en nog zo meer. De training wordt gegeven in het Bilderberg hotel in Wolfheze, je kan het slechter treffen ;) Midden in het bos, mooie strakke kamers en het eten, hmmmmmmm!

Ook nog tijd voor wat creativiteit deze week! M'n BlackBerry is wel echt het coolste van het coolste hebbeding ooit, ik ben er helemaal weg van! Ik maakte dus nog maar een hoesje, bijpassend bij m'n toilettasje:

Denk niet dat het de laatste is ;) Tis echt zo'n fijn tussendoor klusje. En voor iedere dag van de week een ander hoesje lijkt me ook wel wat!

P.S. Made by Sil

Geen opmerkingen:

Een reactie posten