01-08-2010

Balkon en proefportemonneetje

Dit weekend kreeg ons balkon een flinke make-over, altijd leuk!! We konden het ondanks de tegenvallende temperatuur ook gelijk inwijden met tapas en een wijntje, beschut en overdekt; 't was prima te doen!! En voor de foto kwam het zonnetje ook nog even tevoorschijn!



Ik ben erg blij met het resultaat, we verfden ook de vloer en dat alleen was al een enorm verschil!

Verder kocht ik een tijdje terug bij deze hele creatieve dame (machwerk) een patroon voor een portemonnee. Het patroon bevat een simpele en een moeilijkere versie. De uitleg met veel foto's is heel duidelijk, vooral als je het Duits enigzins beheerst is het easypeasy. Voel je hem al aankomen??? Duits is voor mij gelijk aan Chinees.... Het resultaat van het proefje van de simpele versie valt me dan ook nog best mee. Alleen jammer dat de vakjes voor kaartjes op een totaal onmogelijke plek zitten.... Maar of dat nou te wijten is aan mijn gebrekkige kennis van het Duits?? Misschien kwam dat eerder door de rosé ;)


Op naar een versie voor het echie!

P.S. Made by Sil

1 opmerking:

  1. Hoi,

    Je balkon ziet er echt super gezellie uit. Fijn plekje om eens lekker uit te rusten.

    groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen