17-05-2011

't zijn vierkantjes die de klok slaan!

Het is zo heerlijk dingen zelf te maken! Alles is leuk, maar een van de hele blijmakende dingen is voor mij het snijden van vierkantjes uit prachtige stoffen en te zien wat de verschillende combinaties met elkaar doen!
Ik naaide er van het weekend een stuk of wat aan elkaar, en alleen van de stroken word ik al vrolijk! De stroken werden samen een groot vierkant:

Dit wordt waarschijnlijk een kussenhoes, met een roze achterkant. Maar hoe zou het staan met een groene achterkant? Of een kussenhoes van vierkantjes met vooral dat prachtige okergeel?

Dus voorlopig snij ik nog even door! Ik bestelde voor de zekerheid nog wat extra stof van de Nicey Jane lijn, voorlopig kan ik nog even vooruit!

Heb je ook iets waar je extra blij van wordt?

P.S. Made by Sil

Geen opmerkingen:

Een reactie posten