27-02-2011

Knisperdoekjes

Wat een weer he, getsie!! Mooi weertje voor klussen in huis! We hebben vandaag onze badkamer opnieuw in de verf gezet. Met de verbouwing 2 jaar terug, kozen we er voor om zo weinig mogelijk muur te betegelen. Prachtig, maar niet zo praktisch. Je moet regelmatig met de verfkwast in de weer! Maar dat weegt niet op tegen het knusse sfeertje!

Deze week heb ik me op de knisperdoekjes gestort, ik had ze tenslotte niet voor niets een paar weken terug al voorgeknipt:

Het is zo leuk om te doen! Eerst leuke lapjes bij elkaar zoeken, dan de snoeppot met lintjes uitspitten, in elkaar zetten en het eindresultaat bewonderen!

Een heel gezellig stapeltje zo toch!?

De achterkanten zijn knuffelzacht door het Nickey velours dat ik daarvoor gebruikte. Ik gebruik ook wel de achterkant van joggingstof. Dat is tenslotte ook lekker zacht, en het werkt een stuk gemakkelijker dan het velours; dat wil altijd een andere kant op dan ik wil ;)

Ik heb de smaak te pakken, ik ga deze week nog even door met de knisperdoekjes!

P.S. Made by Sil

Geen opmerkingen:

Een reactie posten