11-05-2010

Awards!

Kom ik net thuis van een heel gezellig etentje met mijn lieve collega's zie ik dat ik van Fleur (Sproet!: Stofjes, award !) nog een award heb gekregen! Is dat leuk of wat!! Tien dingen waar ik blij van word, dat is niet zo moeilijk, zeker niet na een paar roseetjes, hahaha!

Vol trots presenteer ik:


En ook nog deze:

Ik geef de Happy 101 award door aan Noni van ODD AND WOOLLY odd bits of wool. Petje af voor het organiseren van Holy stitch, editie 3! Daarnaast ben ik een enorme fan van de caviaatjes en niet te vergeten haar hilarische schrijfstijl!

Nog even flink doornaaien, maar ik hoop ooit zover te zijn om zelf een cel te bemannen in de Blokhuispoort. Editie 10 misschien?!?!?
Als beloning voor het vast hilarische lijstje met de 10 dingen die haar gelukkig maken, krijgt ze ook de Sunshine award!!!

Ik ga me voorbereiden op een paar dagen op pad met de familie, daarna volgt mijn lijstje favorieten!!!!

P.S. Made by Sil

Geen opmerkingen:

Een reactie posten