07-04-2010

In 't vooruitzicht: tas voor mezelf

Voor ik start met m'n nieuwe job, heb ik nog 2 weken vakantie, heeeeeerlijk!! En daar heb ik een plannen mee!!!! Bijvoorbeeld een tas voor mezelf maken, zodat ik uber stylish ten tonele verschijn de 1e dag! De stofjes zijn al besteld en bezorgd:







Ik vind ze zo jummie en dubbel jummie omdat ze zo fraai ingepakt zijn, ze liggen nu dus ook keurig ingepakt in de kast! Gekocht bij byPetra: byPetra – Welcome in my crafty world : byPetra.

Ik zit heus niet stil tot die tijd, duurt nl nog 4 weken, maar wat ik nu aan het maken ben moet echt een verrassing blijven!
(Oftewel; proefmodel mislukt en ik ben nu maar gelijk voor het echie bezig.....)

Trouwens, m'n nichtje is helemaal wijs met de tas die ik voor haar verjaardag maakte. Madam wilde er alleen wel graag nog een zakje bij voor haar centjes! Zo gevraagd zo gedaan, ben alleen een foto vergeten te maken!! Dat kwam door ernstig tijdgebrek, ik zat nl in de auto er naartoe nog het lintje er in te wurmen...

P.S. Made by Sil

Geen opmerkingen:

Een reactie posten