13-03-2010

Tasje voor Manon

Morgen viert mijn nichtje alweer haar 7e verjaardag! Ze had gevraagd om een prinsessenjurk, maar wat is een jurk zonder een tas??? Jurk gekocht, tas gemaakt:


Het was de eerste keer dat ik letters appliceerde, ahum, zonder van te voren even te oefenen... de ergste oneffenheden heb ik toch mooi creatief weten weg te werken?

In de Knippie stond een paar maanden terug een schattig tasje van Hip Handwerk (zie de link Pakket Shawl en Tas), ik heb het patroon iets uitvergroot. Ik heb ook een iets dikkere vlieseline gebruikt om 'm te vullen en om 'm helemaal "haar" tasje te maken, mocht haar naam natuurlijk niet ontbreken!

P.S. Made by Sil

2 opmerkingen:

  1. Hoi Sylvana, Ik volg je blog hier af en toe wat een leuke dingen maak je toch..Ik zelf ben ook bezig met memoborden en heb nu 4 opdrachten binnen. Erg leuk om te maken,ben nu ook druk bezig met een maat serie kinderrokjes met van allerlei stofjes van deze tijd...Wie weet zie ik je nog eens bij Monique

    groetjes Hennie van bemmel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt gaaf! Leuke kleur combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen